Skip to content
Mayıs 11, 2013 / COBİD

Sizden Seçtiklerimiz: Bir Dilek

BİR DİLEK

Dün akşam, bir dilek tuttum.
Gözlerimde yüzünün en ince hatları
Ellerimde bir gün önce dokunduğun şiir defterim
Önümde lacivert fonlu bir karanlık
Sapsarı bir dolunay gecesi
Dün akşam, bir dilek tuttum.
Aklımda bir melodi eşliğinde dans adımları
Ellerin belimde, her dönüşünde açan
Çiçekler içinde bir mutluluk çerçevesi
Dün akşam, bir dilek tuttum.
Camı açmamla içeri adım atmaya çalışan
Mayıs çiçeği kokusunu içime çektim.
Gönlüme dolan ferahlığı, geceye hediye ettim.
Dün akşam, bir dilek tuttum.
Geçmişten gelen bir ezgiyi duyarken kulaklarım
Derinliklerde Bülbül Yuvası’nda şakıyan kuş sesleri
Tanrı’dan seni diledim.
Dün akşam, bir dilek tuttum.
Sona eren gecenin, sana uzanan kollarıyla
Doğan güneşin sıcaklığından ısınan umutlarımı
Camdan içeri, kendime doğru çektim.
Ve sabah oldu,
Ve sabah oldu, ben seni buldum.

İpek Betül Özçivit
İ.Ü. Cerrahpaşa Tıp Fakültesi, İngilizce Tıp Bölümü, 2. Sınıf

PDF : Bir Dilek

Bir Cevap Yazın

